reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Stromček

Viktor Stromček

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem na Ministerstve dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR ako štátny tajomník. Mám na starosti predovšetkým rozvoj dopravnej infraštruktúry. Vyštudoval som Národohospodársku fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave. V roku 2010 a 2012 som bol zvolený za poslanca Národnej rady SR. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Koniec záchvatu z obchvatu

Viktor Stromček

Koniec záchvatu z obchvatu

Zmluva na výstavbu bratislavského diaľničného obchvatu D4 a rýchlostnej cesty R7 od Šamorína do Bratislavy je podpísaná.

  • 26. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 215x
  • 54
O obchvatoch a ľuďoch

Viktor Stromček

O obchvatoch a ľuďoch

Bratislava má šancu na obchvat. Na vonkajší mestský obchvat, ktorý už dávno majú vo Viedni, Prahe alebo Budapešti.

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 107x
  • 16
Treba alebo netreba obchvat Bratislavy

Viktor Stromček

Treba alebo netreba obchvat Bratislavy

Priznám sa, že nie som veľkým fanúšikom blogov. Nemám čas ich ani len čítať a nieto ešte písať. Ale v posledných dňoch a týždňoch som si uvedomil, že na niektoré veci, čo odznejú, treba reagovať.

  • 4. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 849x
  • 48
reklama
SkryťZatvoriť reklamu